I de fleste bedrifter overleveres pakker og produkter ofte fra person til person. Dette er en tungvint prosess som krever en del koordinering. Vi spurte oss hvorfor er ikke dette selvbetjent? Mange har sikkert lagt merke til pakkebokser for postkunder.

  • Vår pakkeboks byr på en ubemannet/kontaktløs måte der man kan utveksle varer og produkter.
  • Enkel reservasjon: Logg inn i vårt brukervennlige backend-system, velg et ledig skap (markert i grønt), og opprett en reservasjon på sekunder.
  • Automatiserte koder: Generer leverings- og hentekoder automatisk, eller tilpass dem selv for ekstra fleksibilitet.
  • Skreddersydd tidsstyring: Angi leveringstidspunkter som passer dine kunders behov, med forhåndsinnstillinger som vi tilpasser etter dine ønsker.
  • Book rom frem i tid: En kan også sette opp automatiske purringer om varen ikke blir hentet.
  • Automatisk varsling: Når pakken er levert i skapet, går det en e-post automatisk til mottaker med hentekode.

Ikke minst, vi har all kunnskap og erfaring for å integrere løsningen sømløst inn i din bedrifts IT-system

 

 

 

 

 

Her er en video fra en av våre siste kunder, som har tatt dette i bruk i Lier:

Mål

Modulene er 40cm brede og 65cm dype. I tillegg er de 192cm høye. 

Rommene er av ulik størrølse avhengig av hva kunde skal ha I systemet. 

Kommunikasjon

Mobilt nettverk gjør det lett å installere uten å koble seg på lokalt nettverk. 

BackOffice

Henther Admin. Kan knyttes til Cloud webserver via API

Frontpanel

Henther Frontend, bestående av RFID og/eller 2D leser I tillegg til touch

Referanser

Dersom du har tanker om at dette kan være noe for din bedrift, bør du ta kontakt. Vi råder deg uforpliktende til et system tilpasset ditt behov.

Kontakt oss i dag