Det brukes mye tid rundt om i landet der mennesker i organisasjonen leter etter verktøy og utstyr. 

Siden 2017 har vi levert smartlockers til norsk industri og kontor. Systemet gir deg mulighet til å låne ut et produkt i et sikkert en-til-en forhold. 

Et typisk kombinasjonssystem består av touchskjerm med kortleser, samt en eller flere lockere.

Systemet benyttes for å få kontroll på utlånsutstyr. Et uttak blir registrert på bruker via identifisering av ansattkort. Neste bruker kan se hvem som har lånt hva sist. Dette sikrer at organisasjonen kan spore opp verktøy uten å gå via administrasjonen. 

Det er mulig å booke et utlånsprodukt via en kalender. 

Dersom et produkt er defekt, rapporteres det inn på skjermen. Produktet blir utilgjengelig inntil den som er ansvarlig for verktøy har reparert det (e-postvarsling) 

Vi har utviklet sensorer, som gjør at man kan ha verifisert ferdiglading og at produktet er i orden før utlevering til bruker. 

Mål

Locker: 40cm bred, 60cm dyp og 192cm høy

Kommunikasjon

Mobilt nettverk gjør det lett å installere uten å koble seg på lokalt nettverk. 

Leveringstid

6-8 uker

Referanser

Dersom du har tanker om at dette kan være noe for din bedrift, bør du ta kontakt. Vi råder deg uforpliktende til et system tilpasset ditt behov.

Kontakt oss i dag